Ponad 30 lat doskonałej jakości napraw

Gwinty toczne

Posiadamy certyfikat ISO pozwalający zapewniać precyzyjne naprawy szerokiej gamy gwintów tocznych i odsyłać naszym klientom części w doskonałym stanie.

Certyfikat ISO

Certyfikowany proces naprawczy

Nasz certyfikowany zgodnie z ISO 9001:2015 proces naprawy ma na celu zapewnienie prawidłowego wykonania wszystkich napraw, tak aby wszystkie części zostały odesłane do naszych klientów w doskonałym stanie technicznym. Nasz portal dla klientów pozwala na śledzenie i monitorowanie części na wszystkich etapach procesu. Przeczytaj, aby dowiedzieć się więcej o naszym ośmioetapowym procesie naprawy.

Proces

Gwinty toczne

Resources

View All Resources

Znajdź przedstawiciela

Skorzystaj z naszego wygodnego lokalizatora przedstawicieli, aby znaleźć przedstawiciela K+S w pobliżu Twojej firmy, który pomoże Ci w naprawie komponentów już dziś.

Zasoby

Biblioteka zasobów K+S jest kompleksowym repozytorium wszystkich dokumentów związanych z K+S, które można przeszukiwać. Niezależnie od tego, czy szukasz naszych kart linii usług, czy też dokumentacji właściwej dla danego zastosowania, znajdziesz ją w poniższej bibliotece zasobów.

Wyświetl zasoby
Kup/zamów naprawę

Stany magazynowe

Firma K+S Services dysponuje stanami magazynowymi zregenerowanych nadwyżek zapasów o wartości ponad 5 mln USD, aby świadczyć usługi wsparcia w odniesieniu do starszych lub przestarzałych urządzeń. Niezależnie od tego, czy Twoja firma znalazła się w sytuacji awaryjnej i utknęła w miejscu z powodu części, która nie jest już obsługiwana przez producentów OEM, czy też po prostu szukasz tańszej opcji niż zakup nowych części, firma K+S może znaleźć rozwiązanie Twojego problemu. Wszystkie nasze regenerowane części zamienne są w pełni systemowo testowane w środowisku „pętli zamkniętej”, aby zapewnić ich prawidłowe działanie, dzięki czemu są gotowe do zainstalowania w urządzeniach natychmiast po ich dostarczeniu.

Wyświetl stany magazynowe