Profesjonalne usługi

System S.T.A.M.P. Zarządzanie środkami trwałymi podlegającymi naprawie

Let K+S Services manage your Repairable Asset inventory by utilizing our Full-Service STAMP Program.

Kontraktując usługi K+S Services, otrzymujesz pełnoetatowego specjalistę ds. zarządzania środkami trwałymi, który będzie zarządzał zapasami środków trwałych podlegających naprawie i śledził je przy użyciu naszego autorskiego systemu bazy danych S.T.A.M.P.

Nasz system S.T.A.M.P. został opracowany w ciągu 31-letniej historii firmy w celu śledzenia środków trwałych dla firm produkcyjnych z listy Fortune 500. Wykorzystując nasz system S.T.A.M.P., nasi klienci otrzymują: Śledzenie środków trwałych podlegających naprawie w oparciu o kod kreskowy.

Zaprojektowane na zamówienie, oparte na sieci internetowej oprogramowanie do śledzenia środków trwałych skonstruowane w celu zapewnienia śledzenia środków trwałych w ich całym cyklu życia, jak również:

  • Nadzór gwarancyjny
  • Budowanie danych historycznych
  • Raportowanie niestandardowe
  • Śledzenie kosztów i wykorzystania przez dział, maszynę i centrum kosztów.
  • Gromadzenie cennych danych z analizy głównych przyczyn, które są pomocne przy działaniach zapobiegawczych.
  • Raport Top 10 dotyczący kosztów i wolumenu według zakładu, działu, maszyny i centrum kosztów.
  • Śledzenie wydajności napraw w odniesieniu do dostawców i wewnętrznych źródeł napraw.

Scentralizowana kontrola transakcji naprawczych

To, co pomaga odróżnić system S.T.A.M.P. od wszystkich innych systemów do zarządzania zapasami, to wiedza specjalistyczna, którą dysponują nasi Opiekunowie klienta. Działając jako „punkt kompleksowej obsługi” w odniesieniu do środków trwałych podlegających naprawie i pracując w pełnym wymiarze godzin w zakładzie klienta, Opiekun klienta ds. S.T.A.M.P. jest odpowiedzialny za śledzenie wszystkich napraw w odniesieniu do wszystkich dostawców, eliminując potrzebę marnowania cennych zasobów zakładu i poprawiając komunikację podczas procesu naprawy. Opiekun klienta pracujący na miejscu jest odpowiedzialny w razie potrzeby za przyspieszenie napraw, utrzymanie integralności bazy danych, usprawnienie i ustabilizowanie procedur, generowanie różnorodnych raportów i bieżące informowanie klienta.

Całodobowa dostępność danych o naprawach i awariach za pośrednictwem naszego portalu dla dostawców usług biznesowych.

Firma K+S Services udostępnia niestandardową stronę internetową zaprojektowaną w celu zapewnienia naszym klientom całodobowego dostępu do informacji o naprawach i możliwości raportowania.

Kup/zamów naprawę

Stany magazynowe

Firma K+S Services dysponuje stanami magazynowymi zregenerowanych nadwyżek zapasów o wartości ponad 5 mln USD, aby świadczyć usługi wsparcia w odniesieniu do starszych lub przestarzałych urządzeń. Niezależnie od tego, czy Twoja firma znalazła się w sytuacji awaryjnej i utknęła w miejscu z powodu części, która nie jest już obsługiwana przez producentów OEM, czy też po prostu szukasz tańszej opcji niż zakup nowych części, firma K+S może znaleźć rozwiązanie Twojego problemu. Wszystkie nasze regenerowane części zamienne są w pełni systemowo testowane w środowisku „pętli zamkniętej”, aby zapewnić ich prawidłowe działanie, dzięki czemu są gotowe do zainstalowania w urządzeniach natychmiast po ich dostarczeniu.

Wyświetl stany magazynowe
Certyfikat ISO

Certyfikowany proces naprawczy

Nasz certyfikowany zgodnie z ISO 9001:2015 proces naprawy ma na celu zapewnienie prawidłowego wykonania wszystkich napraw, tak aby wszystkie części zostały odesłane do naszych klientów w doskonałym stanie technicznym. Nasz portal dla klientów pozwala na śledzenie i monitorowanie części na wszystkich etapach procesu. Przeczytaj, aby dowiedzieć się więcej o naszym ośmioetapowym procesie naprawy.

Proces

Znajdź przedstawiciela

Skorzystaj z naszego wygodnego lokalizatora przedstawicieli, aby znaleźć przedstawiciela K+S w pobliżu Twojej firmy, który pomoże Ci w naprawie komponentów już dziś.

Zasoby

Biblioteka zasobów K+S jest kompleksowym repozytorium wszystkich dokumentów związanych z K+S, które można przeszukiwać. Niezależnie od tego, czy szukasz naszych kart linii usług, czy też dokumentacji właściwej dla danego zastosowania, znajdziesz ją w poniższej bibliotece zasobów.

Wyświetl zasoby