Profesjonalne usługi

Zaangażowanie z wyprzedzeniem

Program zaangażowania z wyprzedzeniem firmy K+S Services zapewnia pełną inwentaryzację środków trwałych podlegających naprawie będących w trakcie eksploatacji.

Wykorzystując technologię kodów kreskowych i zespół wysoko wykwalifikowanych specjalistów ds. inwentaryzacji, firma K+S może zapewnić pełny obraz puli środków trwałych podlegających naprawie według działu, centrum kosztów i maszyny.

Nasz zespół zidentyfikuje następujące informacje:

  • Producent
  • Numer modelu
  • Poziom wersji
  • Lokalizacja na planie
  • Zespół gwarancyjny

Na wszystkich zainstalowanych środkach trwałych nadających się do naprawy podawane są:

  • Rzeczywisty wykaz materiałów dotyczący zainstalowanych środków trwałych według lokalizacji maszyny
  • Identyfikacja numeru seryjnego
  • Poziom wersji
  • Skorygowany numer modelu (jeśli dotyczy)

Pozwala to na uzyskanie dokładnego obrazu zainstalowanych komponentów.

Możemy również współpracować z personelem magazynowym klienta, aby zapewnić usługi nanoszenia kodów kreskowych w poszczególnych zamkniętych obszarach. Łącząc te dwa źródła danych, możemy pomóc klientom w określeniu właściwych poziomów zapasów jego ich bazy instalacyjnej oraz zidentyfikować potencjalne sytuacje związane z przestarzałymi komponentami i brakiem zapasów.

Usługa ta może być świadczona wyłącznie w formie programu danych lub jako dodatek do naszego programu S.T.A.M.P. Program zarządzania środkami trwałymi podlegającymi naprawie, aby pomóc klientom w zarządzaniu częściami zamiennymi i zapewnieniu oszczędności kosztów poprzez nadzór gwarancyjny i zarządzanie dostawcami.

Kup/zamów naprawę

Stany magazynowe

Firma K+S Services dysponuje stanami magazynowymi zregenerowanych nadwyżek zapasów o wartości ponad 5 mln USD, aby świadczyć usługi wsparcia w odniesieniu do starszych lub przestarzałych urządzeń. Niezależnie od tego, czy Twoja firma znalazła się w sytuacji awaryjnej i utknęła w miejscu z powodu części, która nie jest już obsługiwana przez producentów OEM, czy też po prostu szukasz tańszej opcji niż zakup nowych części, firma K+S może znaleźć rozwiązanie Twojego problemu. Wszystkie nasze regenerowane części zamienne są w pełni systemowo testowane w środowisku „pętli zamkniętej”, aby zapewnić ich prawidłowe działanie, dzięki czemu są gotowe do zainstalowania w urządzeniach natychmiast po ich dostarczeniu.

Wyświetl stany magazynowe
Certyfikat ISO

Certyfikowany proces naprawczy

Nasz certyfikowany zgodnie z ISO 9001:2015 proces naprawy ma na celu zapewnienie prawidłowego wykonania wszystkich napraw, tak aby wszystkie części zostały odesłane do naszych klientów w doskonałym stanie technicznym. Nasz portal dla klientów pozwala na śledzenie i monitorowanie części na wszystkich etapach procesu. Przeczytaj, aby dowiedzieć się więcej o naszym ośmioetapowym procesie naprawy.

Proces

Znajdź przedstawiciela

Skorzystaj z naszego wygodnego lokalizatora przedstawicieli, aby znaleźć przedstawiciela K+S w pobliżu Twojej firmy, który pomoże Ci w naprawie komponentów już dziś.

Zasoby

Biblioteka zasobów K+S jest kompleksowym repozytorium wszystkich dokumentów związanych z K+S, które można przeszukiwać. Niezależnie od tego, czy szukasz naszych kart linii usług, czy też dokumentacji właściwej dla danego zastosowania, znajdziesz ją w poniższej bibliotece zasobów.

Wyświetl zasoby